marți, 27 octombrie 2009

Schimbari


Destule schimbari pe centimetru patrat in doar cateva minute patrate. Bine ca nu am prea multi centrimetrii, unde mai incapeau altele?
Ma uitam la definitia schimbarii in DEX - uneori ma mai apuca mania de a sti ce spune buchia cartii despre cuvinte.
Iar DEX-ul spune asa: a schimba = ' a inlocui , a substitui, a permuta, a ceda, a lasa un obiect pentru contravaloarea lui.' Foarte frumos.
Dar ce se intampla cand nu ai obiectul de lasat drept contravaloare, cand nu ai cu ce sa inlocuiesti ce nu mai e, sau ce nu va mai fi? Ce se intampla cand schimbarea nu tine de tine si nu esti tu persoana care o determina?
Imi e frica de nou, dar imi plac schimbarile, stiu ca sunt benefice. Pana la urma fara schimbare nu putem evolua. Numai ca nu imi plac atunci cand nu le vad venind, cand se joaca de-a baba-oarba prin viata mea, atunci cand sunt parsive, cand vin din mai multe parti, cand triseaza.
Daca ce nu te omoara te intareste, astept cu nerabdare sa gasesc ciocanul potrivit cu care sa sparg zidul asta din care nu vad decat graffiti-ul nereusit care ranjeste la mine.

LE: Si pentru ca orice are un inceput...

2 comentarii:

  1. De ce esti asa trista? Mai sunt si lucruri frumoase pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat, sunt o gramada de lucruri fumoase, Ari. Numai ca in momentul in care am scris, nu mi se intamplau mie.
    Oricum, a trecut :)

    RăspundețiȘtergere