luni, 25 ianuarie 2010

A trecut doar o luna


...de cand ne bucuram ca e Craciun si ca am primit macar un cadou.

...de cand primeam mesaje cu "lumina, linistea si pacea".

...de cand ne promiteam ca de data asta o sa ne tinem de cuvant si o sa fim mai buni in noul an.



Intre timp, am revenit la vechile obiceiuri.

Vorbim la fel, ne purtam la fel, ne prindem parul la fel. Strazile nu mai sclipesc, magazinele nu mai au super oferte, si nu se mai sta la coada la cozonac.

Am uitat de "Linu-i lin", am pus in cui caldura si binele din suflet pe care le cautam cu disperare in seara de Ajun si am sters zambetul fara motiv de pe fata.


Intr-o curte doamna Stanca priveste tantos si zambeste.

Oamenii ( de zapada) ca ea, iti amintesc de lucrurile astea.

2 comentarii:

  1. Da, dar macar m-am lasat de fumat.
    Mai ai 11 luni sa realizezi ce ti-ai propus pe 2010.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, ai dreptate. Si eu ma mentin bine aici.
    La restul am putin de recuperat, dar mai am 11 luni, nu?

    RăspundețiȘtergere