vineri, 18 decembrie 2009

pe Magheru.Iarna pe Magheru

Dupa frigul de afara si fulguletul in toi,
Pare ca a venit iarna, dupa ani,
Iar pe la noi.
Luminte se aprind
Ba pe strazi, ba prin vitrine
Si acum astept cuminte
Sa se-aprinda-n cap la mine!

Si ce bine ca iar vine
Asteptatul mult Craciun!
Acum sa facem bilantul – oare-a fost un an mai bun?
Oare am bifat in lista de la inceput de an
Toate liniile pe care tare mandra le trasam?

Acum nici nu mai conteaza,
Anul oricum a trecut
Nu-i nimic,
Fac alta lista … parca n-am facut demult!
Am si foaie de hartie reciclata -
Ca e cool-
Am si pix cu pasta-albastra
Sa nu fie actul nul!

Deci sa vina mos Craciunul
(Ce bine m-am pregatit)
Iarna - check… lista -avem,
Pai sa vina dar Ajunul
(Sa nu uit de sorcovit!)
Ca-crestini buni noi suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu